Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn
364
BLOG

ciachniesz ty i ciachnę ja i on ,i ona ciachać ma!

Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Wokół chamstwo, kłam, żenada, dość żenady takiej mam,
ciachnę ją i niechaj spada, ciachać już nie będę sam:
ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

Dzisiaj ten, co myśleć umie – moherowym dupkiem jest,
ten co myśli nie rozumie, myślicielem jest the best.

Ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

Kto Ojczyznę swoją kocha – moherowym zbójem jest,
kto Ojczyznę swą okrada, patriotą jest the best.

Ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

W Boga wierzysz – jesteś zerem, już mohera łatkę masz,
spod Pałacu szybko spadaj, bo wyniesie ciebie straż.

Ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

Wiesz, że Polska, że Ojczyzna piękna jest i honor ma,
honorowy jest dziś człowiek, co Ojczyznę wrogom da.

Ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

Wokół chamstwo, kłam, żenada, dość żenady takiej mam,
ciachnę ją i niechaj spada, ciachać już nie będę sam:

ciachniesz ty i ciachnę ja,
i on, i ona ciachać ma!

Podziękowania:

Mistrzom Jeremiemu Przyborze i Jerzemu Wasowskiemu dziękuję za rymy i rytmy (mam nadzieję, że mi wybaczą);

Intuicji dziękuję za ruszenie z posad;

Yuhmie i Beretce dziękuję za przypomnienie, że piosenka jest dobra na wszystko;

Bronisławowi Komorowskiemu, Donaldowi Tuskowi, Władysławowi Bartoszewskiemu, Stefanowi Niesiołowskiemu, Januszowi Palikotowi, Julii Piterze, Kazimierzowi Kutzowi, Andrzejowi Wajdzie i całemu zastępowi wielce zasłużonych ludzi i wielce zasłużonych redakcji dziękuję za inspirację merytoryczną.

Błędne założenia sprawiają, że wnioski są nic nie warte. Kłamstwo, bardzo sprawnie potrafi udawać prawdę. No i mamy lodową górę nieporozumień. Góra lodowa ozdobiona jest emocjami, które utrudniają logice i kulturze wydostać się na powierzchnię. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż uczciwi Polacy Jarosława mają!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości