Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn
622
BLOG

Inteligencja dominująca

Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn Rozmaitości Obserwuj notkę 21

 

Człowiek dzięki swojej niewątpliwej inteligencji

dobył w przyrodzie pozycję dominującą.

Dzięki tej dominacji mogę moją kotę karmić, mogę sprzątać po niej,

a jeśli kota zechce, mogę ją pogłaskać albo pobawić się z nią.

Mogę też wyciągnąć jej piłkę, której wyciągnięcie jest zbyt trudne dla koty.

Dzięki mojej dominacji, to ja dbam o to, żeby kota była zdrowa –

- wiecie, dieta, tabletki, tryb życia i takie tam.

Moja dominacja nad kotą jest niewątpliwa.

Zastanawiam się jednak,

czy gdyby to kota potrafiła mówić, a nie ja,

też nazywałaby mnie swoim panem.

Błędne założenia sprawiają, że wnioski są nic nie warte. Kłamstwo, bardzo sprawnie potrafi udawać prawdę. No i mamy lodową górę nieporozumień. Góra lodowa ozdobiona jest emocjami, które utrudniają logice i kulturze wydostać się na powierzchnię. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż uczciwi Polacy Jarosława mają!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości