Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn
661
BLOG

Galeria zdjęć z OB-CIACHowej soboty 21.05 - Warszawa

Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn Rozmaitości Obserwuj notkę 10
Kochamy czytać OB-CIACHowe gazety
21 maja Warszawie
W Warszawie OB-CIAHowcy byli zauważalni na Krakowskim Przedmieściu
fot. Walisie
(można kliknąć i powiększyć)

A to historia opowiedziana przez Walisie:

Pani, za którą siedziałam, w pewnym momencie odsuwając krzesło trąciła mnie- przeprosiła, ja grzecznie odpowiedziałam, dzierżąc w ręku GaPola. Pani spytała - "a co to dziś wszyscy czytają psychiczne gazety?" Na to ja "czemu psychiczne" z uśmiechem na ustach. Pani lekko zbita z pantałyku spytała tylko czy to jakieś spotkanie, na co uświadomiłam że spotykamy się na całej długości od zamku do pałacu i wspólnie czytamy niepoprawne, obciachowe gazety i spytałam czy może sobie życzy ode mnie jedną? Była tak zagubiona, że poprosiła - dałam jej gazetę solidarnych, którą schowała do torebki i orzekła, że w domu przeczyta. Nie wiem czy przeczyta, ale musiała się przełamać by wziąć, wywołałam dysonans i dostrzegła obciach :-)))

Ja miałem podobną historię, ale poniewaz nie mam już co liczyć, że babeczki będą mnie zaczepiać, sam zaczepiłem:
zaczepiłem i podając gazetę, powiedziałem:
-czy zna Pani tę gazetę? Znakomita!
Pani spojrzała na mnie uważnie i spytała:
- a co to dzisiaj tyle ludzi z "takimi" gazetami?
- bo to dobre gazety, a my zbieramy się tu co tydzień, żeby to pokazać - powiedziałem.
- to może i ja wezmę? - dałem jej jakiś archiwalny numer Naszego Dziennika.


Zobacz też zdjęcia z Krakowa i z Wrocławia,
wkrótce zdjęcia z Lublina


  • Przyjdź dziś na pogrzeb Ambiwalentnej Anomalii
  • Pamiętaj także, że 29 maja idziemy złożyć wieniec dla generała – zajrzyj do Rossonero,

  • Również 29 maja odbędzie się Marsz dla życia i rodziny– zajrzyj nastronę marszui dowiedz się szczegółów

  • Pomóż redaktorowiJachowiczowi

  • Zastanów się nad swoim udziałem wPikiecie w obeonie „Matoła”, -zajrzyj do Ludwika Dorna

Błędne założenia sprawiają, że wnioski są nic nie warte. Kłamstwo, bardzo sprawnie potrafi udawać prawdę. No i mamy lodową górę nieporozumień. Góra lodowa ozdobiona jest emocjami, które utrudniają logice i kulturze wydostać się na powierzchnię. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż uczciwi Polacy Jarosława mają!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości