Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn
825
BLOG

Będą kary za Amber Gold!

Niegdysiejszy Blondyn Niegdysiejszy Blondyn Polityka Obserwuj notkę 16

PiS chce votum nieufności dla Pana Premiera.
Ale Pan Premier jest człowiekiem kompetentym.
Wie, że za Jego rządów zrobiono wiele błędów
i wie, że sprawiedliwości musi stać się zadość.

Dlatego wraca sprawa Trybunału Stanu
dla Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziobro.


Jestem Premierem nieszczęśliwym

Jestem premierem nieszczęśliwym,
bo pewne, jak dwa razy dwa,
że choćbym nie wiem, co zmalował,
To winien jest - Jarosław K.

Samolot daję do naprawy,
bo setkę ludzi zawieźć ma,
samolot spada, nie ma sprawy,
lecz brak jest w nim - Jarka.K.

Komisję ważną powołuję,
że pilot winien, mówić ma,
lecz pilot coś tu nie pasuje,
nie upił go – Jarosław K.

Więc brzozę szybko tam znajduję
i mówię: winna tego zła,
lecz ona mała, nie skutkuje,
nie podlał jej - Jarosław K.

Amber Gold sobie nie poradził,
I wyszła z tego sprawa zła,
Trybunał Stanu kogoś wsadzi.
A kogo wsadzi? – Jarka K.

Jestem premierem nieszczęśliwym,
bo pewne, jak dwa razy dwa,
że choćbym nie wiem, co zmalował,
To winien jest - Jarek K.


Jestem premierem nieszczęśliwym to OB-CIACHowe przeinaczenie świetnej piosenki Czerwonych Gitar Jestem malarzem nieszczęśliwym, którą napisali Seweryn Krajewski, Krzysztof Dzikowski, Kazimierz Winkler.
youtubki tym razem nie znalazłem, ale piosenka jest we wrzucie.


Tekst oryginalny znajduje się tu.

 

Błędne założenia sprawiają, że wnioski są nic nie warte. Kłamstwo, bardzo sprawnie potrafi udawać prawdę. No i mamy lodową górę nieporozumień. Góra lodowa ozdobiona jest emocjami, które utrudniają logice i kulturze wydostać się na powierzchnię. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż uczciwi Polacy Jarosława mają!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka